HELPDESK KABAŁA DLA WSZYSTKICH

Baza Wiedzy > Zgłoszenia > Jak wysyłać zgłoszenia

Jak wysyłać zgłoszenia

Data dodania: 8th

Helpdesk to platforma do wysyłania zgłoszeń braku dostępu, zaginionych haseł, innych błędów i wszelakiej komunikacji ze mną.

Wypełniając formularz opisz w najdrobniejszych szczegółach na czym polega problem. Możesz dołączyć zrzut ekranu lub inne pliki, które pomogą zlokalizować problem. Obsługiwane formaty: txt, rtf, doc, docx, pdf, csv, xls, xlsx, jpg, jpeg, png, bmp, gif, mp3, wav, wma. Możesz dołączyć max 3 pliki, 200 megabajtów każdy

Dostaniesz powiadomienia na adres email, ale możesz też śledzić i aktualizować swoje zgłoszenie bez używania maila.

 

Po wysłaniu zgłoszenia wyświetli się jego numer - ZAPISZ GO KONIECZNIE! Numer zgłoszenia będzie potrzebny do odczytania odpowiedzi.

Odpowiedź na zgłoszenie znajdziesz po kliknięciu w przycisk śledź zgłoszenie pod tym adresem https://kabaladlawszystkich.pl/helpdesk/user/index.php?p=p.ticket-track

.